Vistas de página en total

martes, 3 de julio de 2012

NUEVO EVENTO FREE: HCC ÉSTE SÁBADO EN GRANOLLERS

¡Buenas tardes a tod@s!
Ésta semana va a estar cargadita de sorpresas y novedades. Hoy anunciamos el próximo evento FREE. en la foto podréis ver donde se realiza, y que sólo está a 10min caminando del tren.

Proyectaremos el corto 6 y en primicia, un día antes de su estreno, el corto 7: Iván - Una Historia Con Conciencia.

También es super importante conocer que el lugar donde realizamos el evento, es una tienda de ropa de comercio justo con un claro mensaje. A continuación un breve texto con la descripción:

"Misión
La invasió de les grans empreses transnacionals, ens ha posat als ciutadans en la posició de simples consumidors. Aquestes empreses no generen treball, relacions socials ni coneixement, limitant-se a produir a l’exterior per després centralitzar la venda a les nostres ciutats, que de mica en mica es van aprimant tant a nivell cultural i social com econòmic. D’altra banda, les petites i mitjanes empreses no poden competir al mateix nivell amb les grans empreses globals, que gaudeixen d’un avantatge abismal en quant a preus i varietat.

Barbany proposa un altre tipus de funcionament des de la petita empresa. Un treball en xarxa, que aglutini tots els sectors de la ciutat. Doncs la impossibilitat de que les petites iniciatives arribin a entrar al circuit econòmic fa evident la necessitat de buscar aliances en horitzontal, que aportin solucions creatives i una gestió més fluida i informal.

En època de crisi, la falta de recursos demana ser suplida per l’entusiasme d’aquelles persones o sectors amb capacitat per associar-se, compartir i comprometre’s.
Descripción de la empresa
Barbany 1895 és una botiga de roba de Granollers que promou el consum responsable i conscient. A través de la nostra botiga proporcionem espais d’exposició, lectura i relaxació. També organitzem activitats i xerrades on es proposen projectes emprenedors."


Da gusto poder ir a lugares así con el ejemplo que dan a la sociedad. ¡Gracias!

¡OS ESPERAMOS!

No hay comentarios:

Publicar un comentario